آیا یخچال زیمنس شما دچار خرابی و مشکل شده است؟ نگران نباشید ما برای تعمیر آن در کنار شما هستیم. یخچال مهمترین لوازم خانگی خانه است که خراب شدن آن مشکلات زیادی به همراه دارد. یخچال زیمنس یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین یخچال‌های بازار است که در سال‌های اخیر توانسته توجه اکثر خریداران را به سمت خود جلب کند. برند زیمنس یک برند آلمانی است که با طراحی منحصر به فرد و عملکرد فوق‌العاده خود در تولید انواع لوازم برقی به موفقیت چشمگیری در این حوزه دست یافته است.

اگرچه یخچال زیمنس کیفیت بسیار بالایی دارد اما این یخچال نیز مانند لوازم برقی‌های دیگر دچار خرابی یا مشکل شود. اگر یخچال زیمنس شما نیاز به تعمیر داشت نگران نباشید. برای تعمیرات لوازم خانگی برقی و گران قیمت بهترین کار تماس با یک تیم حرفه‌ای و کاربلد است. نیو سرویس با داشتن سال‌ها تجربه در این زمینه برای تعمیر انواع لوازم برقی زیمنس است.

برای رفع کدام مشکلات یخچال زیمنس به کمک تعمیرکار نیاز است؟

بسیاری از افراد با سطح کمی از دانش و مهارت فنی، دست به تعمیر اختلالات یخچال زیمنس می‌زنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، بهتر است بدانید که اگرچه گاهی اختلالات ایجاد شده در عملکرد یخچال زیمنس می‌تواند به سادگی قابل حل باشد، اما تعمیرات خانگی بدون دانش و تجربه کافی ممکن است باعث ایجاد خرابی‌های بسیار در یخچال شود.

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به محض مشاهده هرگونه مشکل یا اختلال کوچک در عملکرد یخچال زیمنس مانند شنیدن صداهای غیر عادی، قطع و وصلی برق و سرد شدن بیش از حد یخچال هرگز خودتان دست به کار نشوید و با یک تعمیرکار ماهر در زمینه تعمیر یخچال و ساید بای ساید مشورت کنید. ما در نیوسرویس آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستیم.

تعمیر یخچال زیمنس در تهران

عیب یابی یخچال زیمنس؛ ایرادات رایج یخچال زیمنس را بشناسید

معمولا عیب‌هایی که در یخچال زیمنس مشاهده می‌شود در اکثر مدل‌های آن مشترک است. اگر به موقع از عملکرد ضعیف یخچال و عیب‌های احتمالی آن آگاه شوید، هم از خرابی موتور یخچال جلوگیری کرده‌اید و هم می‌توانید هزینه پایین‌تری برای تعمیر یخچال الکترو زیمنس خود بپردازید. موارد زیر از مهم‌ترین عیب‌های یخچال زیمنس هستند:

  • خنک نکردن یخچال
  • یخ زدن طبقه‌ها
  • صدا دادن موتور یخچال زیمنس
  • سوختن برد یخچال
  • اختلال در فن یخچال
  • قطع و وصلی سنسور یخچال زیمنس
  • وجود مشکل شکستگی یا سوختگی برای قطعات یخچال زیمنس

مهمترین دلایل خرابی یخچال زیمنس

یخچال‌های زیمنس کیفیت بسیار بالایی دارند. اما استفاده نادرست از یخچال می‌تواند باعث ایجاد خرابی و مشکل در آن‌ها شود. مهمترین دلایلی که باعث خرابی و ایجاد مشکل در یخچال‌های زیمنس می‌شوند، شامل موارد زیر هستند:

  • استهلاک قطعات یخچال
  • اتمام گاز یخچال زیمنس
  • نوسانات و اتصالات برق
  • وارد شدن ضربه به یخچال
  • استفاده نادرست از یخچال
  • نصب غیر استاندارد یخچال زیمنس

چرا تعمیر یخچال زیمنس را به نیو سرویس بسپاریم؟

تیم نیو سرویس از متخصصین مجرب و قابل اعتمادی تشکیل شده که در تلاشند تا فعالیت خود را با بالاترین کیفیت ارائه دهند. تمام فعالیت تعمیرکاران نیو سرویس تحت نظارت انجام شده و برای کیفیت بالای خدمات به مشتری تضمین داده می‌شود. به همین دلیل در صورت نارضایتی مشتری یا نیاز به تعمیر مجدد تا شش ماه (180 روز) نیو سرویس بدون اخذ هزینه مجددا دستگاه شما را تعمیر خواهد کرد.

 

علت خرابی یخچال زیمنس

کاهش هزینه تعمیرات یخچال زیمنس با کمک نیو سرویس

یکی از مزیت‌های استفاده از خدمات نیو سرویس، کاهش هزینه‌ها با تعمیر قطعات فابریک و اصلی است. کارشناسان حرفه‌ای ما با پشت سر گذاشتن آموزش‌های جدید، با تعمیر تخصصی قطعات یخچال‌ها و انواع لوازم برقی تا حد امکان از تعویض قطعات جلوگیری می‌کنند. به این ترتیب هزینه تعمیرات یخچال به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. علاوه براین در صورت نیاز به تعویض و غیرقابل تعمیر بودن قطعه، کارشناسان نیو سرویس از قطعات با کیفیت بالا برای جایگزینی استفاده می‌کنند. تمامی این قطعات دارای تضمین کیفیت هستند تا از اصل بودن آن‌ها مطمئن شوید.

تعمیر یخچال زیمنس در تهران را به ما بسپارید

اگر ساکن تهران هستید برای ثبت درخواست و اعزام تعمیرکار یخچال زیمنس به محل کافی است از طریق دکمه ثبت درخواست، درخواست تمیر یخچال خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید با شماره‌گیری 02174985  برای ثبت سفارش اقدام کنید و سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید. پس از ثبت درخواست متخصصین ما در روز و ساعت مقرر شده در محل حاضر شده و یخچال زیمنس شما را تعمیر خواهند کرد.