با توجه به شرایط اقتصادی و نوسان قیمت بازار لوازم خانگی، برای خرید وسایل بزرگ آشپزخانه مانند یخچال، باید با برنامه ریزی اقتصادی پیش رفت. در چنین شرایطی اکثر افراد تلاش می‌کنند با نگهداری صحیح و استفاده درست، عمر مفید یخچال قدیمی را افزایش دهند. یخچال نیز مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری، بعد از گذراندن نیمی از عمر مفید، دچار مشکلاتی در کارکرد خود می‌شود. اگر یخچال شما قدیمی است، اما تعمیر را به تعویض ترجیح می‌دهید؛ بهترین کار این است که با مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی نیوسرویس تماس بگیرید.

تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس، با داشتن تکنسین‌هایی با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تعمیر یخچال و انواع لوازم خانگی قدیمی، مشکل شما را در اسرع وقت برطرف کرده و دستگاه را مثل روز اول نو می‌کند.

نمایندگی رسمی یا تعمیرگاه آنلاین؟ کدام بهتر است؟

اگر از لوازم خانگی و یخچال قدیمی سامسونگ استفاده می‌کنید، می‌دانید که دیگر برند سامسونگ نمایندگی رسمی در ایران ندارد. برای استفاده از خدمات نمایندگی رسمی ال جی، دستگاه باید شامل گارانتی شود. پیدا کردن نمایندگی مطمئن و منصف برای سایر برند‌ها نیز مانند دوو، الکترواستیل، شارپ و بوش هم کاری دشوار و زمان بر است.

اگر زمان و انرژی کافی برای پیدا کردن تعمیرکار ندارید، یا جست و جوی شما برای یافتن نمایندگی رسمی مطمئن نتیجه نداده است، تعمیر یخچال قدیمی را به نیوسرویس بسپارید. با تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس، دستگاه در صف تعمیر قرار نگرفته و زمان زیادی بابت پیدا کردن قطعات صرف نخواهد شد. خدمات تعمیر یخچال قدیمی در نیوسرویس، دارای 180 روز گارانتی معتبر بوده و تمامی قطعات مورد استفاده تکنسین‌ها دارای ضمانت کیفیت هستند.

البته تکنسین نیوسرویس، در جریان رفع ایراد دستگاه سعی می‌کند با تعمیر قطعه آسیب دیده، تا حد امکان از تعویض قطعه جلوگیری کند. پس از هر لحاظ تعمیر یخچال قدیمی با نیوسرویس، به صرفه‌تر از سپردن آن به نمایندگی رسمی خواهد بود.

تعمیر یخچال قدیمی در منزل

با ایرادات رایج یخچال قدیمی آشنا شوید!

با اینکه یخچال‌ها توسط برند‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند، اما اساس کار و مشکلاتی که در کارکرد آن‌ها ظاهر می‌شود یکسان است. در ادامه شما را با لیست مشکلات رایج و عمومی یخچال‌های قدیمی آشنا خواهیم کرد:

یخچال خنک نمی‌کند

بعد از گذشت نیمی از عمر مفید یخچال، دستگاه دیگر مانند گذشته خنک نخواهد کرد. در این حالت یخچال مانند قبل کار کرده، اما نمی‌تواند به دمای مورد نظر رسیده و فضای داخل آن به حد کافی خنک نمی‌شود. گاهی اوقات ساده‌ترین راه برای رفع مشکل خنک نکردن، تنظیم دما دستگاه است؛ در حالت عادی دمای یخچال باید بین یک تا پنج درجه سانتی گراد باشد. پر کردن دستگاه بیش از ظرفیت مجاز، خرابی لاستیک دور درب و از کار افتادن کمپرسور، برخی از عوامل موثر در خنک نشدن یخچال هستند.

یخچال برفک می‌زند

یخ زدگی و برفک درون یخچال، با برخورد هوای گرم محیط بیرونی با هوای سرد فضای داخلی دستگاه ایجاد می‌شود. این مشکل می‌تواند به تعدد باز و بسته کردن درب دستگاه و خرابی لاستیک دور درب مرتبط باشد.

بوی بد یخچال

استشمام بوی بد از یخچال، ارتباطی به نحوه کارکرد دستگاه ندارد. در حالت عادی این مشکل به فاسد شدن مواد غذایی، تمیز نکردن یخچال برای یک دوره طولانی و گذاشتن مواد غذایی در ظروف بدون درب رخ می‌دهد. ساده‌ترین راه برای رفع بوی بد یخچال، قرار دادن مقداری قهوه یا وانیل درون دستگاه است.

داغ شدن بدنه یخچال

داغ شدن بیش از حد بدنه یخچال، خبر از فشار زیاد روی کمپرسور می‌دهد. اگر با چنین مشکلی روبرو شدید، باید برای رفع ایراد از یک متخصص کمک بگیرید؛ زیرا مهم‌ترین قطعه دستگاه یعنی موتور دچار مشکلات اساسی شده است.

تعمیر یخچال قدیمی در تهران

چگونه از خرابی یخچال قدیمی جلوگیری کنم؟

یخچال قدیمی یا جدید، ایرانی یا خارجی تفاوتی ندارد. عمر مفید هر وسیله الکترونیکی با نگهداری درست، افزایش می‌یابد. یکی از روش‌های افزایش عمر مفید دستگاه، سرویس دوره‌ای است. با سرویس دوره‌ای مشکلات کوچک و نقص‌های فنی جزئی برطرف شده و یخچال برای یک زمان طولانی از تعمیر بی نیاز خواهد شد. شما می‌توانید برای سرویس دوره‌ای نیز، روی خدمات تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس حساب کنید.

تعمیر تمامی برند‌های یخچال قدیمی را به نیوسرویس بسپارید!

  • یخچال امرسان
  • یخچال پارس
  • یخچال ال جی
  • یخچال شارپ
  • یخچال پارس خزر
  • یخچال سامسونگ
  • یخچال ایستکول
  • یخچال میدیا
  • یخچال بوش
  • یخچال سینجر
  • یخچال الکترو استیل

 هزینه تعمیر یخچال قدیمی چقدر است؟

هزینه تعمیر یخچال قدیمی در نیوسرویس، به مدل دستگاه و نوع مشکل پیش آمده برای یخچال بستگی دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و تخمین حدودی هزینه تعمیر، با شماره 02177442720 در ارتباط باشید.

پروسه ثبت سفارش در نیوسرویس چگونه است؟

برای سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی به خصوص تعمیر یخچال قدیمی، کافیست از طریق دکمه ثبت سفارش با چند کلیک درخواست تعمیر خود را ثبت کنید. اگر به اینترنت پرسرعت هم دسترسی ندارید، از طریق شماره 02174985 اقدام کنید. بعد از ثبت درخواست شما، سرویسکار در زمان مورد تایید شما به محل موردنظرتان مراجعه خواهد کرد.