کمتر ایرانی پیدا می‌شود که نام برند پاکشوما را نشنیده باشد. برند پاکشوما یکی از معروفترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی در حوزه تولید لوازم خانگی است. این برند با تکنولوژی روز دنیا در گروه محصولات خانگی بزرگ و کوچک شامل انواع یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، جاروبرقی و کولر گازی مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. یکی از محصولات پرفروش این برند، ماشین لباسشویی پاکشوما است.

اگر به دنبال خرید یک محصول ایرانی باکیفیت و با قیمت مناسب هستید، ماشین لباسشویی پاکشوما انتخاب بسیار ایده‌آلی برای شما است. لباسشویی پاکشوما در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی شده است که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود محصول موردنظر را خریداری کنید. لباسشویی پاکشوما ممکن است پس از مدتی دچار خرابی یا مشکل شود. برای رفع مشکلات و خرابی‌های ماشین لباسشویی پاکشوما شما به کمک یک کارشناس تعمیرات لوازم خانگی نیاز دارید.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما؛ تعمیر تخصصی را به متخصصان نیوسرویس بسپارید!

ماشین‌های لباسشویی تولید پاکشوما در نوع قدیمی و پیشرفته در بازار به فروش می‌رسند. در نتیجه، تنها تعمیرکاران حرفه‌ای که دوره‌های آموزشی تعمیر ماشین لباسشویی های قدیمی و پیشرفته را پشت سر گذاشته باشند قادر به تعمیر لباسشویی شما هستند. کادر حرفه‌ای نیوسرویس علاوه بر بیش از 10 سال سابقه کاری، با پشت سر گذاشتن دوره‌های حرفه‌ای تعمیر انواع ماشین لباسشویی قدیمی و به روز پاکشوما در خدمت همشهریان عزیز تهرانی هستند. تکنسین‌های حرفه‌ای نیوسرویس با کم‌ترین هزینه، بهترین کیفیت و در اسرع وقت مشکلات لباسشویی پاکشوما را برطرف می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی پاکشوما

اگر ماشین لباسشویی پاکشوما شما دچار مشکل شده است، احتمالاً تجربه یکی از موارد زیر را داشته‌اید. این موارد پرتکرارترین مشکلات ماشین‌های لباسشویی پاکشوما هستند که تعمیرکاران حرفه‌ای ما با آن‌ها رو به رو می‌شوند. به همین دلیل کاملاً به روش عیب یابی و برطرف کردن ایراد آن‌ها مسلط هستند.

  • جمع شدن آب در ماشین لباسشویی پاکشوما
  • نشتی آب در ماشین لباسشویی پاکشوما
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی
  • سر و صدای زیاد در هنگام شستشو
  • عدم شروع فرآیند شستشو
  • تمیز نشدن لباس‌ها در هنگام شستشو
  • باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  • تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی پاکشوما

مشکلات ماشین لباسشویی پاکشوما

عیب یابی ماشین لباسشویی پاکشوما

در صورتی که هریک از مشکلات بالا یا مشکلات مشابه دیگر را در ماشین لباسشویی خود مشاهده کردید، بهترین کار این است که به تعمیرکار ماشین لباسشویی پاکشوما مراجعه کنید. اگر مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما نیوسرویس را انتخاب کنید، در اسرع وقت تکنسین حرفه‌ای ما به محل مورد نظر شما مراجعه خواهد کرد. اولین کاری که تکنسین‌های باتجربه نیوسرویس انجام می‌دهند، عیب یابی ماشین لباسشویی شما است. معمولاً با مشاهده مشکلات رایج می‌توان به سرعت دلیل خرابی ماشین لباسشویی را پیدا کرد. موارد زیر مهم‌ترین دلایل خرابی لباسشویی‌های پاکشوما هستند:

ایراد موتور

ایراد در برد الکترونیکی دستگاه

خراب شدن پمپ‌ها

مسدود شدن پمپ‌ها در اثر جمع شدن جرم

مستهلک شدن قطعات داخلی

شکستگی یا تغییر حالت لولای در

خراب شدن دکمه‌های ماشین لباسشویی

خدماتی فراتر از نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما

نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما تنها تا زمانی که دستگاه گارانتی دستگاه اعتبار داشته باشد، خدمات خود را به شما ارائه خواهد کرد. پس از پایان گارانتی، مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی نیوسرویس می‌تواند یک گزینه کم هزینه، مطمئن و سریع‌تر برای شما باشد. همه خدمات حرفه‌ای ما شامل 6 ماه گارانتی می‌شود. علاوه براین تمام قطعات جایگزین مورد استفاده تکنسین‌های ما دارای ضمانت کیفیت هستند. تکنیسین‌های ما سعی می‌کنند با تعمیر قطعات آسیب دیده از هزینه‌های جانبی برای تعویض قطعات نیز جلوگیری کنند. بنابراین هزینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در صورت استفاده از خدمات نیوسرویس بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران

نیو سرویس بهترین مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

اگر به دنبال مقرون به صرفه‌ترین، با کیفیت‌ترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران هستید، نیوسرویس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. متخصصان ما با 10 سال سابقه تعمیر انواع ماشین لباسشویی برند پاکشوما و دیگر برندها در اسرع وقت خدمات تعمیر لوازم خانگی را در محل مورد نظر شما ارائه می‌کنند. نیوسرویس باتکیه بر تجربه و دانش تکنسین‌های حرفه‌ای خود، کیفیت تمام خدمات حرفه‌ای ارائه شده تا 6 ماه تضمین می‌کند. برای دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران، کافی است تا درخواست خود را ثبت کنید. اگر نیاز به راهنمایی‌هایی بیشتری دارید با ما تماس بگیرید. مشاوران حرفه‌ای ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند.