برند ایندزیت یک برند ایتالیایی مطرح در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است. لباسشویی ایندزیت از جمله پرطرفدارترین تولیدات این برند است که در سال‌های اخیر در بازار ایران نیز مورد توجه اکثر خریداران قرار گرفته است. ظرفیت دیگ ماشین لباسشویی ایندزیت به 10 کیلوگرم می‌رسد از این رو انتخاب بسیار خوبی برای خانواده‌های پرجمعیت است. پنل تنظیمات این دستگاه به کاربر اجازه می‌دهد از میان 16 برنامه پیش‌فرض ماشین لباس‌شویی، یکی را با توجه به نیاز خود و با در نظر گرفتن رنگ و جنس الیاف لباس‌ها انتخاب کند. همچنین صفحه‌نمایش LED در کنار این پنل تعبیه شده‌است که سبب سهولت مشاهده و اعمال تنظیمات برای کاربر می‌شود.

از دیگر مزایای خرید ماشین لباسشویی می‌توان به مصرف انرژی بهینه این دستگاه اشاره کرد. در کنار تمام این مزایا ماشین لباسشویی ایندزیت نیز مانند کلیه لوازم برقی ممکن است بر اثر مصرف نادرست و ایرادات فنی دچار خرابی یا ایراد شود. اگر ماشین لباسشویی ایندزیت شما نیز دچار مشکل شده است در کمترین زمان با کارشناس تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید تا با حضور در محل، خرابی ماشین لباسشویی شما را برطرف کنند. نیو سرویس همواره در تعمیر لوازم خانگی ایندزیت در محل همراه شما خواهد بود.

عیب‌یابی ماشین لباسشویی ایندزیت در نیوسرویس

اگر از جمله افرادی هستید که هنگام پیدا کردن ایراد در لوازم خانگی به دنبال عیب یابی آن هستید و می‌خواهید خودتان دست به تعمیر بزنید، باید به صورت سطحی از ایرادات رایج هر وسیله برقی آگاه باشید. مشکلات لباسشویی ایندزیت می‌تواند ایراداتی رایج در ماشین لباسشویی باشد. اما گاهی خرابی لباسشویی به دلایلی پیچیده‌تر مانند اختلال در سیستم ماشین لباسشویی ایندزیت باز می‌گردد. در این صورت شما برای عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی خود به یک تعمیرکار حرفه‌ای نیاز دارید. ماشین لباسشویی ایندزیت اغلب به دلایل زیر دچار اختلال می‌شود:

  • قفل شدن درب ماشین لباسشویی ایندزیت
  • تخلیه نکردن آب
  • صدا و حرکت غیرعادی لباسشویی
  • ایجاد اختلالات سیستمی در برنامه شستشوی ماشین لباسشویی ایندزیت
  • خطاهای ماشین لباسشویی ایندزیت
  • خرابی تایمر ماشین لباسشویی ایندزیت
  • چشمک زدن لباسشویی

تعمیر لباسشویی ایندزیت در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در خانه ممکن است؟

اختلال در ماشین لباسشویی تنها دلایل گفته شده نیست. گاهی ممکن است قطعات ماشین لباسشویی ایندزیت در جریان این تعمیرات نیاز به تعویض داشته باشند. به همین دلیل بهتر است فکر تعمیر خانگی لباسشویی را از سر بیرون کنید و این کار را به یک متخصص بسپارید. متخصصان ما در نیوسرویس عیب یابی ماشین لباسشویی ایندزیت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در منزل شما انجام می‌دهند. کلیه قطعات تعویضی در نیو سرویس قطعات اصل بوده و به هیچ عنوان از قطعات تقلبی و غیر استاندارد در تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت استفاده نمی‌شود.

خدمات سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت نیوسرویس

نیوسرویس یک مرکز جامع تعمیرات تخصصی محصولات خانگی است. این تیم با تکیه بر دانش تکنسین‌های حرفه‌ای، آموزش دیده و با سابقه خود انواع خدمات مرتبط با تعمیر، سرویس و نصب ماشین لباسشویی ایندزیت را با بهترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان ارائه می‌کند. با انتخاب نیوسرویس می‌توانید از خدمات حرفه‌ای زیر بهره مند شوید:

  • تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت
  • تعویض قطعات ماشین لباسشویی برند ایندزیت
  • سرویس دوره‌ای و عیب یابی محصولات ایندزیت
  • نصب استاندارد ماشین لباسشویی ایندزیت
  • ارائه خدمات پس از فروش پس به پایان رسیدن گارانتی شرکتی

خدماتی فراتر از نمایندگی ماشین لباسشویی ایندزیت

نمایندگی ماشین لباسشویی ایندزیت تنها تا زمانی که دستگاه گارانتی دستگاه اعتبار داشته باشد، خدمات خود را به شما ارائه خواهد کرد. پس از پایان گارانتی، مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی نیوسرویس می‌تواند یک گزینه کم هزینه، مطمئن و سریع‌تر برای شما باشد. همه خدمات حرفه‌ای ما شامل 6 ماه گارانتی می‌شود. علاوه براین تمام قطعات جایگزین مورد استفاده تکنسین‌های ما دارای ضمانت کیفیت هستند. تکنیسین‌های ما سعی می‌کنند با تعمیر قطعات آسیب دیده از هزینه‌های جانبی برای تعویض قطعات نیز جلوگیری کنند. بنابراین هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در صورت استفاده از خدمات نیوسرویس برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت با گارانتی

سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت را به نیوسرویس بسپارید

اگر به دنبال مقرون به صرفه‌ترین، با کیفیت‌ترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران هستید، نیوسرویس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. متخصصان ما با 10 سال سابقه تعمیر انواع ماشین لباسشویی برند ایندزیت در اسرع وقت خدمات تعمیر لوازم خانگی را در محل مورد نظر شما ارائه می‌کنند.

نیوسرویس باتکیه بر تجربه و دانش تکنسین‌های حرفه‌ای خود، کیفیت تمام خدمات حرفه‌ای ارائه شده  را تا 6 ماه تضمین می‌کند. برای دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران، کافی است تا درخواست خود را ثبت کنید. اگر نیاز به راهنمایی‌هایی بیشتری دارید با شماره 02174985 با ما تماس بگیرید. مشاوران حرفه‌ای ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند.