آاگ یکی از شناخته‌شده‌ترین برند‌های آلمانی در زمینه تولید لوازم خانگی است. استفاده از تکنولوژی جدید، خلاقیت و تولید محصولات با کیفیت، باعث شده این برند در بازار لوازم خانگی ایران فروش زیادی داشته باشد. یکی از محصولات پرفروش برند آاگ در بازار ایران، ماشین لباسشویی آاگ است. این ماشین لباسشویی حدود 20 سال قبل برای اولین بار وارد ایران شد و توانست رضایت حداکثری خریداران را به سمت خود جلب کند. لباسشویی آاگ پیش از ورود لباسشویی‌هایی مانند بوش و کندی وارد ایران شد و تا سالیان طولانی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین لباسشویی‌های آلمانی در فهرست خرید ایرانی‌ها باقی ماند. ‌

به‌طور معمول لباسشویی آاگ به دلیل متریال با کیفیتی که دارد راندمان بالایی داشته و به ندرت خراب می‌شود. اما استفاده نادرست و نگهداری غیر اصولی، می‌تواند در نهایت باعث خرابی این دستگاه شود. با توجه به شرایط اقتصادی اقدام برای تعمیرات لوازم خانگی، بسیار به صرفه‌تر از خرید یک لباسشویی جدید است. پس اگر ماشین لباسشویی آاگ شما هم دچار مشکل شده و قصد دارید با کمترین هزینه آن را تعمیر کنید، همین حالا درخواست خود را در تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس ثبت کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ خود را به نیو سرویس بسپارید

ماشین‌های لباسشویی آاگ در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی وارد بازار شده‌اند. تعمیر مدل‌های قدیمی محصولات این برند آلمانی به تجربه زیادی نیاز دارد. از طرفی مدل‌های جدید ماشین لباسشویی آاگ نیز از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره‌مند شده‌ و به همین دلیل تعمیر آن‌ها نیاز به مهارت‌های تخصصی و پشت سر گذاشتن دوره‌های جدید دارد. تعمیرکاران نیو سرویس با حداقل ۱۰ سال سابقه کار به خوبی با نحوه تعمیر انواع ماشین لباسشویی آاگ آشنا هستند.

بنابراین اگر به دنبال یک مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در تهران هستید، نیو سرویس بهترین گزینه شما خواهد بود. انتخاب تعمیرکار حرفه‌ای اولین و مهم‌ترین قدم برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ است. زیرا انتخاب اشتباه می‌تواند هزینه‌های زیادی رو به شما تحمیل کند.

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در تهران

مشکلات رایج ماشین لباسشویی آاگ

در صورتی که هنگام استفاده از ماشین لباسشویی آاگ با مشکلی غیرعادی همچون سر و صدای زیاد، لرزش بیش از حد، مشکلات برقی و مواردی از این دست رو به رو شدید بلافاصله باید با یک تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید. بعضی از این مشکلات همیشگی نیستند اما رسیدگی به آن‌ها اهمیت زیادی دارد زیرا ممکن است نشانه‌ای از مشکلات بزرگتر باشند. از جمله مشکلات رایج لباسشویی‌های آاگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سر و صدای زیاد و لرزش هنگام شستشو
  • تخلیه نشدن آب لباسشویی آاگ
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی
  • کارنکردن دکمه‌های لباسشویی آاگ
  • نشتی آب در ماشین لباسشویی Aeg
  • حل نشدن پودر لباسشویی در آب
  • استشمام بوی سوختگی هنگام روشن کردن ماشین لباسشویی
  • بسته نشدن درب لباسشویی آاگ

پس از مشاهده هر یک از موارد بالا سریعا با کارشناسان و تعمیرکاران نیوسرویس تماس بگیرید تا در کمترین زمتن در محل حاظر شده و مشکل ماشین لباسشویی را برطرف کنند. عدم توجه به این ایرادات باعث از کار افتادن موتور ماشین لباسشویی و سوختن آن می‌شود.

دلایل خرابی ماشین لباسشویی آاگ

ماشین لباسشویی آاگ ممکن است بر اثر استفاده نادرست یا نصب غیر اصولی دچار خرابی یا مشکل شود. هر یک از موارد خرابی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم ممکن است به دلایل مختلفی به وجود آیند. از مهمترین دلایل خرابی ماشین لباسشویی آاگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب اشتباه ماشین لباسشویی
  • نوسانات برقی
  • وارد شدن ضربه در هنگام جا به جایی
  • استهلاک قطعات داخلی
  • استفاده از قطعات تعویض شده بی کیفیت
  • تعمیر غیر استاندارد دستگاه
  • خراب شدن موتور
  • ایراد در پمپ‌ها
  • انجام ندادن سرویس‌های دوره‌ای

انجام هر یک از موارد ذکر شده ممکن است باعث ایجاد خرابی در لباسشویی آاگ شود. با انجام سرویس‌های دوره‌ای ماشین لباسشویی آاگ تا حد زیادی می‌توانید از خرابی ماشین لباسشویی خود جلوگیری کنید.

دلایل خرابی ماشین لباسشویی آاگ

مزایای استفاده از خدمات نیو سرویس برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

نیو سرویس با داشتن 10 سال تجربه در زمینه تعمیر انواع ماشین لباسشویی، بهترین انتخاب برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ است. از مهمترین مزایای استفاده از خدمات نیوسرویس برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ می‌توان به گارانتی 6 ماهه تعمیر اشاره کرد. در تعمیر ماشین لباسشویی آاگ به هیچ عنوان از قطعات غیراستاندارد و تقلبی استفاده نمی‌شود. کلیه قطعات استفاده شده در تعمیرات این تیم قطعات اصلی بوده و تادحد امکان تعمیرکاران به جای تعویض قطعات به تعمیر آن‌ها می‌پردازند. با این روش هزینه تعمیر تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. با کمک نیوسرویس دیگر نیازی به جا به جایی لباسشویی نخواهید داشت و تعمیرکاران در محل ثبت شده حاضر شده و مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف می‌کنند.

نیو سرویس، مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آاگ در تهران

برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در شهر تهران کافی است با فشردن دکمه ثبت درخواست در بالای صفحه درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان نیو سرویس در کمترین زمان در محل حاضر شده و به تعمیر ماشین لباسشویی آاگ شما می‌پردازند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خود می‌توانید با شماره 02174985 تماس بگیرید.