برند کره‌ای ال جی یکی از محبوب‌ترین سازندگان لوازم خانگی است که انواع ماشین‌های لباسشویی در طرح‌های مختلف را روانه بازار کرده است. ماشین لباسشویی ال جی یکی از قدیمی‌ترین دسته محصولات این شرکت کره‌ای است. در واقع از تولید اولین لباسشویی ال جی که با نام گلداستار روانه بازار می‌شد بیش از 60 دهه می‌گذرد. در طی 20 سال اخیر، LG همواره جزو پیشگامان تولید این دسته از محصولات خانگی بوده و از تکنولوژی‌های به روزی در لباسشویی‌های خود استفاده می‌کند. با اینکه محصولات ال جی دوام و کیفیت بالایی دارند، اما ممکن است به دلایل مختلف نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی پیدا کنید. در این صورت باید به یک مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی و کادر تجربه مانند نیوسرویس مراجعه نمایید.

تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی؛ تعمیر تخصصی را به متخصصان بسپارید!

ماشین‌های لباسشویی تولید LG در مدل‌های به روز و پیشرفته، به تکنولوژی‌های جدید مجهز شده‌اند. به همین دلیل تعمیر آن‌ها با مدل‌های قدیمی ماشین لباسشویی ال جی متفاوت است. در نتیجه، تنها تعمیرکاران حرفه‌ای که دوره‌های آموزشی به روز را پشت سر گذاشته باشند قادر به تعمیر لباسشویی ال جی هستند. کادر حرفه‌ای نیوسرویس علاوه بر بیش از 10 سال سابقه کاری، با پشت سر گذاشتن دوره‌های حرفه‌ای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در خدمت همشهریان عزیز تهرانی هستند. تکنسین‌های حرفه‌ای نیوسرویس با کم‌ترین هزینه، بهترین کیفیت و در اسرع وقت مشکلات لباسشویی LG شما را برطرف می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با مشاوران ما تماس حاصل کنید.

مشکلات رایج ماشین لباسشویی LG

اگر ماشین لباسشویی ال جی شما دچار مشکل شده است، احتمالاً تجربه یکی از موارد زیر را داشته‌اید. این موارد پرتکرارترین مشکلات ماشین‌های لباسشویی ال جی هستند که تعمیرکاران حرفه‌ای ما با آن‌ها رو به رو می‌شوند. به همین دلیل کاملاً به روش عیب یابی و برطرف کردن ایراد آن‌ها مسلط هستند.

  • جمع شدن آب در ماشین لباسشویی ال جی
  • نشتی آب در ماشین لباسشویی ال جی
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی LG
  • سر و صدای زیاد در هنگام شستشو
  • عدم شروع فرآیند شستشو
  • تمیز نشدن لباس‌ها در هنگام شستشو
  • باز نشدن درب ماشین لباسشویی
  • تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ال جی

عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی

در صورتی که هریک از مشکلات بالا یا مشکلات مشابه دیگر را در ماشین لباسشویی خود مشاهده کردید، بهترین کار این است که به تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی مراجعه کنید. اگر مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی نیوسرویس را انتخاب کنید، در اسرع وقت تکنسین حرفه‌ای ما به محل مورد نظر شما مراجعه خواهد کرد. اولین کاری که تکنسین‌های باتجره نیوسرویس انجام می‌دهند، عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی است. معمولاً با مشاهده مشکلات رایج می‌توان به سرعت دلیل خرابی ماشین لباسشویی LG را پیدا کرد. موارد زیر مهم‌ترین دلایل خرابی لباسشویی‌های ال جی هستند:

  • ایراد موتور
  • ایراد در برد الکترونیکی دستگاه
  • خراب شدن پمپ‌ها
  • مسدود شدن پمپ‌ها در اثر جمع شدن جرم
  • مستهلک شدن قطعات داخلی
  • شکستگی یا تغییر حالت لولای در
  • خراب شدن دکمه‌های ماشین لباسشویی
روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی

علت روشن نشدن لباسشویی ال جی چیست؟ زمانیکه ماشین لباسشویی ال جی روشن نمی‌شود برای تعمیر آن، نکاتی را که در ادامه بیان می‌کنیم بررسی کنید تا مشکل روشن نشدن آن برطرف شود.

  • بهتر است قبل از هر کاری برای رفع مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی چک کنید که که آیا پریز برق شما مشکلی ندارد؟ اگر پریز برق مشکل داشته باشد که ایراد از ماشین لباسشویی نیست.
  • برای تست می‌توانید دستگاه دیگری مثل سشوار را به آن پریز برق بزنید تا معلوم شود پریز، برق دارد یا نه؟
  • در مرحله بعد سوالی مطرح است که آیا ماشین لباسشویی نیاز به محافظ برق دارد؟
  • برای حل مشکل باید گفت که لازم است کنترل نمایید که از سه راهی برق استفاده نکرده باشید. چون لباسشویی باید مستقیماً به یک پریز مستقل وصل باشد.
  • اگر وسایل دیگر با این محافظ یا سه راهی کار می‌کند، باز هم بهتر است دستگاه را به صورت مستقیم به پریز برق بزنید.
  • برای حل این موضوع بهتر است مطلب لباسشویی ال جی کار نمی‌کند را مطالعه کنید.
  • نکته پایانی این است که بررسی کنید دو شاخه ماشین لباسشویی ال جی شما مشکلی نداشته باشد، بدین معنا که دو شاخه کاملاً داخل پریز باشد یا شکل ظاهری دوشاخه دفرمه نشده باشد که در صورت دفرمه شدن دوشاخه نیاز به مراجعه تکنسین می‌باشد.

اگر مجموعه موارد را چک کردید و مشکل دستگاه برطرف نشد، نیاز به سپردن کار به دست متخصص است تا به صورت حرفه‌ای ماشین لباسشویی ال جی شما تعمیر شود.

تمیز نشدن لباس در ماشین لباسشویی ال جی

علت تمیز نشدن لباس‌ها در ماشین لباسشویی ال جی

اگر احساس می‌کنید در ماشین لباسشویی ال جی شما،  لباس‌هایتان به خوبی شسته نمی‌شود، چند راهکار ساده را برای حل این موضوع در ادامه برایتان بیان می‌کنیم که خودتان برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی دست بکار شوید.

  1. اگر بیشتر از ظرفیت دستگاه، لباس داخل ماشین بیندازید طبیعتاً خوب نمی‌شوید، که برای راهنمایی در این مورد نیز می‌توانید ویدئو چقدر می‌توانیم داخل ماشین لباسشویی لباس بریزیم را مشاهده کنید.
  2. مرحله‌ی بعدی چک کردن مقدار ماده شوینده است. چون مقدار آن باید متناسب با میزان لباس و نوع آن باشد. با توجه به دفترچه راهنما و راهنمای قیدشده در روی پودر ماشین لباسشویی برای اندازه پودر می‌توانید راهنمایی بگیرید
  3. بهتر است برای کیفیت شستشو، تنظیم برنامه را مطابق با البسه و میزان کثیفی موجود در آنها انجام دهید. در این مورد پیشنهاد می‌کنیم مقاله سیر تا پیاز علامت‌های روی ماشین لباسشویی ال جی را مطالعه کنید.
  4. راه حل بعدی استفاده از کلید + RINSE است که با فعال کردن یک دور آبکشی اضافه به شستشو بهتر کمک می‌کند. البته دقت داشته باشید که بعضی از مدل‌های لباسشویی فاقد این برنامه می‌باشند.

در صورت برطرف نشدن مشکلتان با شرکت تخصصی تعمیرات لوازم خانگی نیو سرویس تماس بگیرید یا ثبت سفارش کنید.

نحوه تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی ال جی 

برای تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی ال جی ابتدا باید یک تعمیر کار متخصص انتخاب کنید. متخصصان آموزش دیده و با تجربه نیوسرویس بهترین گزینه برای انتخاب تعمیرکار حرفه‌ای هستند. تکنسین‌های نیوسرویس با تکیه بر تجربه و دانش خود انواع خدمات تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی ال جی را به شرح زیر ارائه می‌کنند:

  • تعمیر ماشین لباسشویی ال جی
  • تعویض قطعات لباسشویی LG
  • تعمیر قطعات ماشین لباسشویی
  • انجام سرویس‌های دوره‌ای لباسشویی ال جی
  • نصب استاندارد لباسشویی در محل

خدماتی فراتر از نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی 

نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی تنها تا زمانی که دستگاه گارانتی دستگاه اعتبار داشته باشد، خدمات خود را به شما ارائه خواهد کرد. پس از پایان گارانتی، مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی نیوسرویس می‌تواند یک گزینه کم هزینه، مطمئن و سریع‌تر برای شما باشد. همه خدمات حرفه‌ای ما شامل 6 ماه گارانتی می‌شود. علاوه براین تمام قطعات جایگزین مورد استفاده تکنسین‌های ما دارای ضمانت کیفیت هستند. تکنیسین‌های ما سعی می‌کنند با تعمیر قطعات آسیب دیده از هزینه‌های جانبی برای تعویض قطعات نیز جلوگیری کنند. بنابراین هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در صورت استفاده از خدمات نیوسرویس بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود

نیوسرویس، بهترین مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران

اگر به دنبال مقرون به صرفه‌ترین، با کیفیت‌ترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران هستید، نیوسرویس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. متخصصان ما با 10 سال سابقه تعمیر انواع ماشین لباسشویی برند LG در اسرع وقت خدمات تعمیر لوازم خانگی را در محل مورد نظر شما ارائه می‌کنند. نیوسرویس باتکیه بر تجربه و دانش تکنسین‌های حرفه‌ای خود، کیفیت تمام خدمات حرفه‌ای ارائه شده تا 6 ماه تضمین می‌کند. برای دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در تهران، کافی است تا درخواست خود را ثبت کنید. اگر نیاز به راهنمایی‌هایی بیشتری دارید با ما تماس بگیرید. مشاوران حرفه‌ای ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند.