پارس یکی از پرطرفدار‌ترین برند‌های ایرانی، در زمینه تولید لوازم خانگی است. از بین محصولاتی که برند پارس، به بازار لوازم خانگی تولید و عرضه می‌کند؛ از گذشته تا به حال یخچال بیشترین فروش را دارد. پس طبیعی است که تعمیر یخچال پارس قدیمی، بیشترین درخواست را برای تعمیر داشته باشد. اگر به دنبال تعمیرگاهی مطمئن، با قیمت به صرفه و تکنسین‌هایی ماهر هستید همین حالا تعمیر یخچال پارس قدیمی را به نیوسرویس بسپارید.

چرا نیوسرویس بهتر از نمایندگی رسمی است؟

در نظر اغلب افراد ساده‌ترین راه برای عیب یابی دستگاه، مراجعه به نمایندگی رسمی و استفاده از گارانتی و خدمات ویژه است. اما پروسه رفع ایراد یخچال با نمایندگی رسمی، به دلیل قرارگیری دستگاه در صف تعمیر و نبود قطعه مورد نظر می‌تواند بسیار زمان بر باشد. یخچال باید به سرعت تعمیر شود، زیرا نبود آن در آشپزخانه فرایند خانه داری و آشپزی را مختل خواهد کرد.

در تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس با وجود تکنسین‌های ماهر، دستگاه در اسرع وقت عیب یابی و تعمیر خواهد شد. متخصصین نیوسرویس حداقل 10 سال تجربه و سابقه کاری در زمینه تعمیرات لوازم خانگی داشته و با بهترین قیمت یخچال را تعمیر خواهند کرد.

تمامی خدمات انجام شده در نیوسرویس، دارای 6 ماه گارانتی معتبر بوده و تمامی قطعات مورد استفاده تکنسین‌ها ضمانت کیفیت دارند. البته سرویسکار نیوسرویس، تلاش می‌کند با تعمیر قطعه آسیب دیده به جای تعویض آن، تا حد زیادی از هزینه‌های جانبی تعمیر بکاهد. پس تعمیر یخچال با نیوسرویس، بسیار به صرفه‌تر از تعمیر با نمایندگی رسمی خواهد بود.

تعمیر یخچال پارس قدیمی

ایرادات جدی یخچال پارس قدیمی

تعمیرکاران نیوسرویس هنگام تعمیر یخچال پارس قدیمی، به ایرادات و مشکلات رایجی برخورده‌اند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • داغ شدن بدنه یخچال پارس قدیمی
  • بسته نشدن درب یخچال
  • اتصالی برق یخچال پارس
  • یخچال پارس قدیمی سرد نمی‌کند
  • یخ زدگی و برفک زدن یخچال پارس
  • یخچال روشن است اما کار نمی‌کند
  • یخچال پارس قدیمی سروصدای زیادی دارد
  • دستگاه نشتی آب دارد
  • لامپ یخچال پارس قدیمی روشن نمی‌شود

چه زمانی برای تعمیر یخچال پارس قدیمی در تهران اقدام کنیم؟

برخی از ایرادات جزئی دستگاه، مانند عرق کردن داخل یخچال، بوی بد و یخ زدگی دیواره‌های دستگاه را می‌توان در خانه و بدون نیاز به تعمیرکار برطرف کرد. اما برای رفع مشکلات جدی‌تر مانند داغ شدن بدنه و خاموش و روشن شدن متوالی یخچال، باید از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید. با توجه به قدیمی بودن مدل یخچال و نایاب بودن قطعات آن، اگر از مهارت کافی برای عیب یابی دستگاه برخوردار نیستید به تعمیرگاه آنلاین نیوسرویس مراجعه کنید.

تعمیر یخچال قدیمی

هزینه تعمیر یخچال پارس قدیمی در محل چقدر است؟

تعرفه و هزینه تعمیر یخچال پارس قدیمی در محل، به مدل دستگاه و نوع مشکل پیش آمده برای آن بستگی دارد. شما می‌توانید برای تخمین حدودی هزینه تعمیر، با شماره 02174985 در تماس باشید.

عیب یابی و تعمیر یخچال پارس قدیمی با نیوسرویس

شما برای عیب یابی و تعمیر یخچال پارس قدیمی با نیوسرویس، تنها چند کلیک ساده با تعمیرکار ماهر و مطمئن فاصله دارید. برای ثبت درخواست در نیوسرویس کافیست، از طریق دکمه ثبت سفارش در همین صفحه اقدام کنید. اگر به اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید، با شماره 02177442720 تماس بگیرید.

بعد از ثبت درخواست شما، تیم پشتیبان نیوسرویس بعد از انجام هماهنگی لازم سرویسکار را در زمان دلخواهتان به محل مورد نظرتان می‌فرستد. با تعمیر یخچال پارس قدیمی در محل، شما روی پروسه تعمیر کنترل و نظارت کامل خواهید داشت.