KENWOOD یکی از برندهای شناخته‌شده در زمینه تولید یخچال است. شرکت کنوود در سال 1947 تاسیس شد و سال‌های طولانی است که به صورت اختصاصی در حوزه تولید لوازم برقی آشپزخانه فعالیت می‌کند. یخچال، گاز و مایکروویو از محصولات پرطرفدار شرکت KENWOOD هستند. یخچال کنوود با داشتن ابعاد مناسب و طراحی زیبا و منحصربه‌فرد به فروش خوبی در ایران دست یافته است.

قطعات و موتور ایتالیایی برند کنوود در سرتاسر جهان شناخته شده است. از این رو می‌توان یخچال کنوود را به عنوان یکی از یخچال‌های باکیفیت دنیا به شمار آورد. یخچال کنوود نیز ممکن است مانند کلیه لوازم برقی‌های باکیفیت بر اثر استفاده نادرست یا مشکلات ناگهانی دچار خرابی یا ایراد شوند. با توجه به قیمت بالای قطعات یخچال، توصیه می‌شود پس از مشاهده هرگونی خرابی در یخچال سریعا با کارشناس تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید. نیو سرویس در تعمیر لوازم خانگی کنوود همراه شما است.

مشکلات رایج و نشانه خرابی یخچال‌های کنوود

اگر خرابی و ایراد یخچال کنوود بر اثر استفاده اشتباه یا وجود اتصالات برقی یخچال نباشد، بدون شک یکی از قطعات اصلی یخچال دچار مشکل شده است. در این شرایط شما به کمک یک کارشناسان تعمیر یخچال و ساید بای ساید نیاز دارید. از مهمترین مشکلات یخچال‌های کنوود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یخچال فریزر کنوود خنک نمی‌کند

خنک نکردن یخچال کنوود می‌تواند دلایل بسیاری داشته باشد. از جمله دلایل خنک نکردن یخچال می‌توان به وجود برفک در یخچال، خراب شدن فن، خرابی کمپرسور، وجود مشکل در درب یخچال و خرابی سنسور یخچال اشاره کردن. برای رفع ایراد خنک نکردن یخچال کنوود سریعا با یک تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید و از او کمک بگیرید.

نشانه های خرابی یخچال کنوود

تولید صدای غیر عادی یخچال کنوود

اگر با تکان دادن بدنه یخچال صدای غیرعادی آن قطع می‌شود، احتمالا دستگاه شما تراز نیست و لرزش لوله های متصل به موتور یخچال کنوود باعث بروز صدا می‌شود. در غیر اینصورت منشا صداهای غیرعادی یخچال ممکن است مربوط به خرابی فن یا خرابی کمپرسور یخچال باشد.

مواد خوراکی داخل یخچال یخ می‌زند

یکی دیگر از مشکلات اصلی یخچال‌های کنوود مربوط به خرابی برد آن است. خرابی برد باعث می‌شود دمای یخچال به درستی تنظیم نشود و مواد خوراکی در یخچال دچار یخ زدگی شوند. در این صورت سریعا با کارشناسان حرفه‌ای نیو سرویس تماس بگیرید تا در کمترین زمان مشکل خنک نکردن یخچال شما را برطرف کنند.

خرابی فن کندانسور یخچال‌های کنوود

خرابی فن کندانسور یخچال باعث خرابی و آسیب رسانی کندانسور و در نهایت موتور یخچال می‌شود. اگر دیدید صدای موتور یخچال قطع به‌طور ناگهانی قطع شد یا دمای داخلی یخچال تغییر کرد بدون شک فن کندانسور یخچال شما دچار مشکل است.

علت خرابی یخچال کنوود

استفاده نادرست از یخچال و جا به جایی بسیار آن می‌تواند باعث ایجاد مشکل در یخچال شود. برخی از اصلی‌ترین دلایل خرابی یخچال‌های کنوود به شرح زیر هستند:

  • نوسان برق و عدم استفاده از محافظ مخصوص
  • نصب نادرست و تراز نبودن دستگاه
  • انتخاب مکان قرارگیری نامناسب
  • مستهلک شدن قطعات
  • ضربه خوردن دستگاه در حین جابه‌جایی
  • اتمام گاز یخچال

نیو سرویس بهترین انتخاب برای تعمیر یخچال کنوود در نبود نمایندگی رسمی این برند

با توجه به تحریم‌های بین المللی در حال حاضر هیچ نماینده رسمی از طرف شرکت کنوود در ایران فعالیت ندارد. اما نگران نباشید، خدمات حرفه‌ای نیوسرویس بهترین انتخاب در نبود نمایندگی‌ تعمیرات یخچال کنوود برای شما است. کارشناسان نیوسرویس با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی کنوود در کمترین زمان مشکل یخچال شما را برطرف می‌کنند.

تعمیر یخچال کنوود در تهران

چرا نیوسرویس را برای تعمیر یخچال کنوود خود انتخاب کنیم؟

پس از ثبت درخواست برای تعمیر یخچال کنوود، کارشناسان و تعمیرکاران نیوسرویس در کمترین زمان در محل حاضر شده و خرابی یخچال را برطرف می‌کنند. تمامی سرویسکاران این مجموعه با داشتن حداقل 10 سال سابقه در زمینه کاری خود، بهترین در این حوزه هستند؛ برای رضایت بیشتر و اطمینان خاطر مشتری کلیه خدمات ارائه شده در نیوسرویس دارای 180 روز گارانتی معتبر هستند. قطعات استفاده شده در تیم نیو سرویس همگی قطعات اصلی هستند. با کمک تیم نیو سرویس دیگر نیازی به جا به جایی یخچال نخواهید داشت و تاحدامکان در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود.

نحوه ثبت درخواست تعمیر یخچال کنوود در تهران با نیو سرویس

برای دریافت خدمات یخچال کنوود خود مراحل ساده‌ای را پیش رو دارید. برای تعمیر یخچال کنوود در تهران از طریق دکمه ثبت درخواست یا شماره‌گیری 02174985 برای ثبت سفارش اقدام کنید. زمان و تاریخ مورد نظر را در درخواست خود اعلام کنید تا متخصصین ما در زمان مد نظر شما برای انجام تعمیرات در محل حاضر شوند. بزرگ‌ترین افتخار ما در تیم نیو سرویس، مشتریان ارزشمند و رضایت آن‌ها از خدمات ما است.