برند ایتالیایی کندی، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های لوازم خانگی در جهان است. در حال حاضر برند پاکشوما با استقرار خط تولید گروه محصولات کندی، محصولات این برند را در ایران تولید می‌کند. همین موضوع باعث شده، سهم فروش محصولات کندی به خصوص ماشین لباسشویی این برند، در فروش رشد قابل توجهی داشته باشد.

ماشین لباسشویی کندی، از کیفیت قابل توجهی برخوردار بوده و عمر مفید بالایی دارند؛ اما این محصول نیز در اثر استفاده نادرست و نگهداری غیر اصولی خراب شده و از کار می‌افتد. تعمیر ماشین لباسشویی کندی، به دلیل ساختار و قطعات پیچیده‌‌ای که دارد باید توسط یک تعمیرکار ماهر انجام شود. پس اگر ماشین لباسشویی کندی شما هم خراب شده، ابتدا باید به دنبال یک تعمیرگاه مطمئن برای تعمیر لوازم خانگی خود باشید. نیوسرویس در اینجا کنار شما است، تا با تعمیرکارانی مجرب و متخصص دستگاه را در کمترین زمان عیب یابی کند.

نشانه‌های خرابی ماشین لباسشویی کندی

نباید تعمیر ماشین لباسشویی را به زمانی که دیگر، از کار افتاده و به طور کامل خراب شده موکول کنید. رفع به موقع ایرادات دستگاه، از جدی‌تر شدن مشکلات و بالا رفتن هزینه‌های تعمیر جلوگیری می‌کند. در ادامه به برخی از نشانه‌های خرابی ماشین لباسشویی کندی اشاره می‌کنیم. با دیدن این نشانه‌ها باید دیگر از دستگاه استفاده نکرده و هرچه سریع‌تر، برای تعمیر آن اقدام کنید.

  • درب ماشین لباسشویی کندی قفل شده است
  • داغ شدن آب ماشین لباسشویی
  • ماشین لباسشویی کندی آب را تخلیه نمی‌کند
  • دستگاه در حین کار متوقف می‌شود
  • برنامه‌های شستشو فعال نمی‌شوند
  • مواد شوینده در دستگاه باقی می‌مانند
  • دریگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد
  • صدای لباسشویی کندی به هنگام کار زیاد است
  • ماشین لباسشویی بوی بدی می‌دهد
نمایندگی نصب ماشین لباسشویی کندی

 تعمیر لباسشویی کندی بدون تعمیرکار ممکن است؟

مشکلات ماشین لباسشویی کندی، محدود به موارد گفته شده نیستند؛ اتفاقات و ایرادات دیگری نیز، می‌تواند کارکرد لباسشویی کندی را دچار مشکل کند. برخی از این ایرادات در خانه و بدون نیاز به تعمیر، به سادگی با ریست کردن دستگاه یا حتی چک کردن پمپ تخلیه برطرف می‌شوند. اما برای رفع مشکلات جدی‌تر، مانند نشت آب و نچرخیدن دیگ تنها باید از یک تعمیرکار کمک گرفت. این روز‌ها با نیوسرویس پیدا کردن تعمیرکار ماهر و متخصص، دیگر چالش بزرگی نیست. فقط باید درخواست خود برای تعمیر لباسشویی را ثبت کنید، تا تعمیرکار نیوسرویس لباسشویی را مانند روز اول نو کند.

بهترین نمایندگی لباسشویی کندی کجاست؟

نمایندگی و خدمات پس از فروش برند کنندی، توسط برخی از شرکت‌های داخلی ارائه می‌شود. اغلب مصرف کنندگان نیز ترجیح می‌دهند، با خرابی دستگاه از خدمات نمایندگی استفاده کنند.

اما تعمیر دستگاه در نمایندگی به دلیل قرار گرفتن آن در صف تعمیر، نبود قطعه مورد نظر یا حتی تمام شدن گارانتی می‌تواند بسیار زمان بر باشد. پس اگر وقت و زمان برای شما اهمیت دارد و می‌خواهید دستگاه را در اسرع وقت تعمیر کنید؛ عیب یابی و رفع ایراد لباسشویی کندی را به تعمیرکاران نیوسرویس بسپارید.

متخصصین نیوسرویس، با بیش از 10 سال سابقه برای تعمیر لوازم خانگی، لباسشویی کندی را به سرعت تعمیر خواهند کرد. سرویسکاران تعمیرگاه انلاین نیوسرویس با طی کردن آزمون‌های عملی، از علم و مهارت کافی برای سرویس و تعمیر انواع لوازم خانگی برخوردار هستند.

تمامی خدمات انجام شده در نیوسرویس، 6 ماه گارانتی معتبر دارند. نیوسرویس برخلاف سایر شرکت‌های خدماتی، که تنها نقش واسط را بین مشتری و تعمیرکار ایفا می‌کنند؛ روی پروسه تعمیر نظارت دقیق داشته و کیفیت قطعات استفاده شده را در صورت تعویض، تضمین می‌کند.

البته در حین تعمیر ماشین لباسشویی، تمام تلاش سرویسکار این است که با تعمیر قطعه اصل از تعویض و افزایش هزینه‌ها جلوگیری کند. زیرا مهم‌ترین امتیاز نیوسرویس، به سایر تعمیرگاه‌ها اولویت در تعمیر قطعات است. همچنین تیم پشتیبان نیوسرویس، بر هزینه‌های دریافتی نظارت داشته و از پرداخت هزینه بیشتر توسط مشتری جلوگیری می‌کند.

نمایندگی کندی

خدمات نیوسرویس در زمینه تعمیر لباسشویی کندی

  • تعویض و تعمیر برد ماشین
  • تعویض و تعمیر تایمر دستگاه
  • تعویض و تعمیر بلبرینگ لباسشویی
  • تعویض و تعمیر لاستیک دور درب دستگاه
  • تعویض و تعمیر قفل درب ماشین لباسشویی
  • تعویض و تعمیر موتور لباسشویی
  • تعویض و تعمیر دیگ دستگاه

روال تعمیر لباسشویی در نیوسرویس چگونه است؟

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی کندی در نیوسرویس، کافیست به سایت تعمیرگاه آنلاین ما مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. در صورت عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت هم می‌توانید، از طریق شماره 02174985 با تیم پشتیبان در ارتباط باشید. بعد از ثبت درخواست شما به صورت آنلاین یا تلفنی، تیم پشتیبان نیوسرویس تعمیرکار را در ساعت مورد نظرتان به محل شما می‌فرستد؛ تا دستگاه را با نظارت و کنترلتان تعمیر کند.