جنرال الکتریک یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان یخچال و لوازم خانه در دنیا است. محصولات جنرال الکتریک به دلیل کیفیت بالا در ساخت سال‌هاست که میهمان خانه‌های ایرانی شده است. اگر یخچال جنرال الکتریک شما نیاز به تعمیر دارد، همین حالا با نیوسرویس تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک?

نیوسرویس مجموعه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی است. سال‌ها تجربه و تخصص برترین تکنسین‌های ایرانی در مجموعه نیوسرویس جمع شده است. همه تکنسین‌های نیوسرویس حداقل 10 سال سابقه کاری دارند و از دانش روز دنیا استفاده می‌کنند. برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک کافی است با ما تماس بگیرید تا بهترین تکنسین به محل شما اعزام شود. ما یخچال شما را مثل روز اول سالم و آماده تحویل می‌دهیم.

جنرال الکتریک، بزرگ‌ترین تولید کننده لوازم خانگی

قدمت شرکت جنرال الکتریک به سال 1968  باز می‌گردد. جنرال الکتریک در طی سال‌های درخشان حضور خود در صنعت لوازم خانگی موفق به تولید بهترین یخچال های خانگی شده است. از همان زمان یخچال های جنرال الکتریک وارد آشپزخانه های ایرانی شد و به یکی از محبوب ترین یخچال‌ها در بین خانواده های ایرانی تبدیل شده است.

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

رایج‌ترین ایردات یخچال جنرال الکتریک

بنا به تجربه در تعمیرات تخصصی یخچال جنرال الکتریک، ایرداتی بین همه دستگاه‌ها مشترک است. در ادامه رایج‌ترین ایردات یخچال جنرال الکتریک را بررسی می‌کنیم:

خطای hrs؛ نیاز به حضور تعمیر کار

اگر خطای hrs را بر روی نمایشگر یخچال جنرال الکتریک مشاهده کردید باید به یک تعمیرکار مراجعه کنید. خطای hrs نشان‌دهنده عملکرد نامناسب دستگاه در سرمایش است. در صورتی که به این خطا توجه نکنید ممکن است یخچال شما به صورت کامل از کار بیفتد.

خاموشی نمایشگر؛ ایرد در سیستم برق رسانی

اگر چراغ‌های داخلی یا نمایشگر یخچال جنرال الکتریک شما روشن نمی‌شود، مشکلی در برق‌رسانی وجود دارد. برد الکترونیک دستگاه یا سیم کشی داخل یخچال دچار ایراد شده که بایستی توسط تکنسین بررسی و مشکل شناسایی شود.

سر و صدای یخچال جنرال الکتریک

یخچال های جنرال الکتریک به سکوت معروف هستند. اگر از داخل یا پشت یخچال شما سر و صدا می‌آید، علت را باید در برخورد لوله با بدنه دستگاه جستجو کرد. البته کارکرد نامناسب موتور هم یکی دیگر از دلایل سر و صدای زیاد جنرال الکتریک است.

آبریزی زیر یخچال جنرال الکتریک

همه یخچال‌ها در بدنه خود تعداد زیادی لوله نازک دارند. این شلینگ‌ها آب را به سمت آبریزگاه یخچال هدایت می‌کنند. در اثر گذشت زمان این لوله‌ها پوسیده می‌شوند. در این مواقع بایستی این لوله‌ها تعویض یا تعمیر شوند.

تعمیر یخیچال جنرال الکتریک

در یخچال صدا می‌دهد

اگر هنگام باز و بسته کردن در یخچال صدایی می‌شنوید، این صدا مربوط به برد یخچال یا تایمر دستگاه است که نیاز به تعمیر دارد.

داغ شدن بیش از اندازه یخچال

همه یخچال ها در اثر کار کردن موتور گرما تولید می‌کنند. اما اگر یخچال جنرال الکتریک شما همیشه گرم است و حجم گرمای زیادی را وارد محیط می‌کند، حتما بایستی بررسی شود. معمولا در این مواقع فن کنار موتور یخچال دچار ایراد شده و کار خود را به دستی انجام نمی‌دهد.

برای تعمیر یخیچال جنرال الکتریک خود با ما تماس بگیرید

یخچال جنرال الکتریک حساس و پر از قطعات پیچیده است. اگر دانش فنی و تخصص لازم را ندارید، بهتر است از تعمیر سرخود یخچال خودداری کنید. چراکه ممکن است ناآگاهانه آسیب بیشتری به یخچال وارد کنید. متخصصان نیوسرویس در هفته روز هفته آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر یخچال هستند. برای اعزام تکنسین کافی است با شماره تلفن 02174985تماس حاصل کنید.