اجاق گاز تکنو گاز یکی از اولین برندهای تولید اجاق گاز در ایران است و به عنوان یک نام شناخته‌شده و معتبر بین سایر برندهای ایرانی و خارجی می‌درخشد. همانطور که می‌دانید، تعمیر اجاق گاز ایرانی با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین اجزای قلب آشپزخانه است، بسیار مهم و ارزشمند به حساب می‌آید چرا که خرابی اجاق گاز در آشپزخانه موجب می‌شود که آشپزخانه، کاربری خود را از دست بدهد. به همین خاطر ما در ادامه با شما هستیم تا بتوانید در مورد فرایند تعمیر لوازم خانگی مهمی به نام اجاق گاز برند تکنو اطلاع کافی به دست آورید.

مشکلات متداول گاز تکنو و دلایل خرابی آن ها چیست؟

مهم‌ترین و متداول‌ترین مشکلات گاز تکنو مربوط به سرشعله‌ها و نشتی گاز است که گاها و در اثر مدت زمانی طولانی استفاده ایجاد می‌شود. اما در حالت کلی، مهم‌ترین و شایع‌ترین مشکلات متداول گاز تکنو به شرح زیر است.

  • کار نکردن سرشعله‌ها و فندک‌ها
  • خرابی چراغ و فن اجاق گاز
  • نشتی گاز
  • گرفتگی سر شعله‌ها
  • خاموش شدن ناگهانی اجاق گاز
  • سوختن شعله‌ها با رنگ تیره و نارنجی
نمایندگی تعمیر اجاق گاز تکنو

نیوسرویس بهتر و سریع‌تر از نمایندگی برای تعمیر اجاق گاز شما

تعمیر اجاق گاز و لوازم خانگی یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین فرایندهایی است که هر شخص خانه داری با آن مواجه می‌شود. پیدا نکردن تکنسین با تجربه، سپردن وسیله منزل به فرد مطمئن چالش‌های مخصوص به خودش را دارد اما در این بین، تکنسین های با تجربه و مجرب گروه نیو سرویس می‌توانند همراه مناسبی برای تعمیر و راه اندازی اجاق گاز شما باشد.

چرا نیوسرویس را برای تعمیر اجاق گاز تکنو انتخاب کنیم؟

نیو سرویس بهترین و سریع ترین راه حل برای تعمیر اجاق گاز خانه شما به حساب می‌آید. شما می‌توانید با خیالی راحتی برای سرویس اجاق خود از نیوسرویس کمک بگیرید و با تکیه بر ضمانت 180 روزه این سامانه خیال خود را بابت کیفیت انجام کار راحت کنید.

ضمانت کیفیت نیوسرویس این امکان را برای شما ایجاد کرده است تا بتوانید با خیال راحت به سرویسکاران این شرکت اعتماد کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل تا 6 ماه کاری ضمانت کیفیت را از ما بخواهید.

تعمیرات اجاق گازهای تکنو در تهران

تعمیر گاز تکنو در تهران با ضمانت 6 ماهه

شما می‌توانید برای سرویس کامل اجاق گاز خود، همین حالا روی دکمه ثبت درخواست کلیک کنید تا کارشناسان تیم نیوسرویس برای هماهنگی حضور در محل با شما تماس بگیرند. فراموش نکنید که تیم نیو سرویس با سابقه و دانش اجرایی بالایی که دارد می‌تواند اجاق گاز تکنو شما را دقیق‌تر و سریع‎‌تر از نمایندگی تعمیر و به شما تحویل دهد و با ارائه ضمانت 6 ماهه خیال شما را بابت خدمات پس از تعمیر نیز راحت نگه دارد.