بدون شک برند ادمیرال یکی از خاص‌ترین برندهای تولید لوازم خانگی در دنیا است. برند ادمیرال، برندی آمریکایی است که توانسته در طول چندین سال فعالیت خود به رقیبی قدرتمند برای رقبای اصلی خود همچون سامسونگ و ال جی تبدیل شود.

یخچال سه درب Admiral یکی از پرطرفدارترین و ویژه‌ترین یخچال‌های دنیا تبدیل شده است. این برند تنوع بسیاری در طرح و مدل‌های یخچال دارد. یخچال تکی، یخچال فریزر، یخچال دوقلو، یخچال ساید بای ساید و یخچال 3 درب از جمله مدل‌های این برند هستند. یخچال ادمیرال موتور بسیار قوی دارد و تنها در شرایط خاص ممکن است دچار خرابی یا مشکل شود. قطعات این یخچال از کیفیت بالایی برخوردارند اما ممکن است پس از مدتی این قطعات دچار خرابی یا مشکل شوند. در این شرایط شما به کمک یک تیم حرفه‌ای تعمیرات لوازم خانگی نیاز دارید. نیو سرویس انتخابی مناسب برای تعمیر یخچال ادمیرال شما است.

چرا یخچال ادمیرال خراب می‌شود؟

خرابی یخچال ادمیرال مانند کلیه لوازم برقی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله مهمترین عوامل خرابی یخچال ادمیرال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوسان برق یا وارد شدن شوک الکتریکی به یخچال
  • عدم آگاهی از نحوه صحیح استفاده از امکانات یخچال ادمیرال
  • نصب غیر استاندارد
  • وارد شدن ضربه در حین جابه جایی
  • استهلاک در اثر استفاده مداوم

مشکلات و خرابی‌های رایج یخچال‌های ادمیرال

برخی از خرابی‌های یخچال ادمیرال مانند صدای اضافی یا قطع و وصل شدن لامپ‌های یخچال معمولا با تراز کردن یخچال و تعویض پریز یخچال برطرف می‌شوند. اما برای رفع مشکلات اصلی یخچال‌های ادمیرال شما نیاز به یک کارشناس تعمیر یخچال و ساید بای ساید ادمیرال دارید. اغلب مشکلات و خرابی‌های یخچال ادمیرال شامل موارد زیر هستند:

  • تمام شدن شارژ گاز یخچال ادمیرال
  • خراب شدن موتور یخچال
  • خرابی برد یخچال
  • خراب شدن درب یخچال
  • خراب شدن المنت
  • خراب شدن اوپراتور و قطعات مرتبط با دیفراست یخچال ادمیرال

نیو سرویس بهترین انتخاب در غیاب نمایندگی ادمیرال در ایران

با توجه به تحریم‌های موجود، برند ادمیرال نماینده رسمی در ایران ندارد. بنابراین بهترین راه برای تعمیر لوازم خانگی ادمیرال کمک گرفتن از نیروی متخصص و کاربلد است. متخصصین نیو سرویس افراد کاربلدی هستند که بیش از 10 سال در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی تجربه کاری دارند.

تمامی خدمات نیو سرویس به همراه ضمانت کیفیت خدمات به مشتریان ارائه می‌شود. متخصصین ما در محل حاضر شده و در سریع‌ترین زمان ممکن، یخچال ادمیرال آسیب دیده شما را تعمیر می‌کنند. تمام تلاش ما در نیو سرویس کسب رضایت مشتری از طریق بر آورده کردن نیازهای اوست. ضمانت 6 ماهه خدمات نیو سرویس خیال شما را برای همیشه از تعمیر لوازم برقی خانه راحت می‌کند.

چه زمانی برای تعمیر یخچال ادمیرال با تعمیرکار تماس بگیریم؟

یخچال را می‌توان به عنوان مهم‌ترین لوازم خانگی خانه به شمار آورد. بنابراین کوچکترین خرابی در آن باعث ایجاد مشکلات بسیار در خانه می‌شود. با مشاهده هرگونه آثار خرابی در یخچال سریعا با کارشناس تعمیر یخچال ادمیرال تماس بگیرید.

ایراداتی مانند قطع و وصل شدن صفحه نمایشگر، صداهای اضافی یخچال و قطع و وصل شدن چراغ‌های داخل یخچال از جمله ایرادهایی است که اکثر افراد به آن‌ها بی توجهی می‌کنند، اما همین ایرادات کوچک معمولا منشا خرابی‌ و ایرادات بزرگی در یخچال هستند. بنابراین برای جلوگیری از هرگونه خرابی و خسارت‌های جبران ناپذیر بلافاصله پس از مشاهده کوچکترین ایراد یا خرابی در یخچال با تعمیرکار تماس بگیرید.

چرا نیوسرویس را برای تعمیر یخچال ادمیرال خود انتخاب کنیم؟

جلب رضایت مشتری همواره از مهم‌ترین اهداف ما در تیم نیو سرویس است. در نبود نمایندگی ادمیرال تماس با یک تیم حرفه‌ای بهترین عمل ممکن است. استفاده از خدمات نیو سرویس مزایای بسیاری به همراه دارد. یکی از مزیت‌های استفاده از خدمات نیو سرویس، کاهش هزینه‌ها با تعمیر قطعات فابریک و اصلی است.

کارشناسان حرفه‌ای ما با پشت سر گذاشتن آموزش‌های جدید، با تعمیر تخصصی قطعات یخچال‌ها و انواع لوازم برقی تا حد امکان از تعویض قطعات جلوگیری می‌کنند. به این ترتیب هزینه تعمیرات یخچال به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. علاوه براین در صورت نیاز به تعویض و غیرقابل تعمیر بودن قطعه، کارشناسان نیو سرویس از قطعات با کیفیت بالا برای جایگزینی استفاده می‌کنند. تمامی این قطعات دارای تضمین کیفیت هستند تا از اصل بودن آن‌ها مطمئن شوید.

نحوه ثبت درخواست تعمیر یخچال ادمیرال در تهران

اگر ساکن تهران هستید برای ثبت درخواست تعمیر یخچال ادمیرال در سریعترین زمان ممکن می‌توانید با شماره 02174985 تماس گرفته و درخواست تعمیر یخچال را گزارش دهید. همچنین می‌توانید با فشردن دکمه ثبت درخواست در کمتر از یک دقیقه درخواست خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست متخصصین ما در روز و ساعت مقرر شده در محل حاضر شده و یخچال ادمیرال شما را تعمیر خواهند کرد.